Friday, December 10, 2010

懒惰

我婆婆讲电话很够力
用来
结果把我给吵醒了


妈妈今天没有去做工
我看到她在家我都懒惰了
所以……
我没去补习~
我妈妈一直叫我去咯~
看到我懒洋洋就算了==
然后讲我浪费补习钱


BERRY和美琪的礼物下个星期给拉
我没去你们那边
不好意思呀==


结果补习老师打电话来~
第一句就是说:要不要唱K阿~
炸到==
当我3岁小孩子咩
很酷的说:不要~


结果他第2句就是:还不快来补习!
娃哈哈~
我不得空咯 [借口]
他还以为我偷偷没告诉妈妈我没有去补习哇==
傻的……
给我妈妈知道我偷偷没有去,会被骂到很惨的
我还不至于这样==
学业还是重要的
妈妈休息,做女儿的要陪的XD


在家不懂忙什么
好像忙唱歌
好像很享受将==
明明就唱到五音不全
失败==


还是算吧
晚上跟妈妈去ABC吃东西
竟然遇到学校的人
不懂是中4还是中5~
不管啦~


吃完就去KFC打包给我们家少爷 [老哥]
回到家后
他歌开到很大声
房间灯关着
我就以为他冲凉
就偷偷进去他房间关掉他歌 [给他知道会被追着来打]


我一开灯
要走过去的时候
一看他躺在床上
害到我吓倒大叫==
我妈妈以为有虫==


做贼心虚阿==
那里懂他会在那边睡觉jek==
他一起身就说:嗯?早上拉?
无奈的眼神给他==






抽空3天运动
信我~
我可以的


真的很忙
也就是白忙==










我爱这个~


I cant believe you had the nerve to say the things you said

They hurt so bad that they ended our Relationship


I cant believe it four years gone down the drain


How I wished things woulda happened so differently


I tried to say this many times but still you couldn’t see


You kept insisting, and resisting that you would not fall again 



And now u trying to tell me that you're sorry and you're trying to come back home

You're telling me you really need me crying, begging, both knees are on the floor


But Baby I


Don’t wanna try, no more
You keep insisting when u know our love is out the door



Don’t wanna try cause all we do is fight

And say the things that hurt you bad to where we both begin to cry


Don’t wanna try, I ‘bout just had enough


Its been a rough road baby just let it go


Don’t wanna try,  no more


Tell me what‘s the use of holding on when all we do is hurt our love

No comments:

Post a Comment